Corona update: regels vanaf 15 januari 2022

Vanaf 15 januari tot in ieder geval tot en met 28 januari 2022 gelden de volgende maatregelen bij S.V. Ommoord.

• Trainingen zijn weer mogelijk
  • Competitie- en bekervoetbal zijn stilgelegd tot en met 28 januari 2022
  • Er kunnen onderlinge wedstrijden georganiseerd worden
  • Vervolg competitie:

Op dinsdag 25 januari is er weer een nieuwe persconferentie met hopelijk verdergaande versoepelingen. Voor het vervolg van de competitie zet de KNVB nu in op het weekend van 29 en 30 januari. Dit betekent dat alle competitie- en bekerwedstrijden tot en met 28 januari zijn vervallen. Na de persconferentie van de 25e hopen we meer duidelijkheid te kunnen geven.

Complex

Ons complex is alleen toegankelijk voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de trainingen en onderlinge wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals en overige vrijwilligers.

Bij de hoofdingang aan het Heidekruid wordt hier op gecontroleerd. De zij-ingang is tot nader order gesloten.

Overig publiek is helaas niet welkom.

In het weekend is ons complex geopend vanaf 08.30 tot 17.00.

Kantine

De kantine is tot en met 28 januari gesloten.

Kleedkamers

De kleedkamers zijn geopend, op vertoon van een coronatoegangsbewijs (CTB) door sporters van 18 jaar en ouder. Daarnaast dient in de kleedkamer een mondkapje te worden gedragen door sporters van 13 jaar en ouder.

Overige

• Spelers/speelsters en vrijwilligers kunnen worden geweigerd of naar huis worden gestuurd bij (vermoeden van) corona gerelateerde klachten.
  • Neem een eigen (gevulde) bidon mee.
  • Heb je klachten die kunnen wijzen op corona? Blijf thuis en laat je testen! Houd je verder aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Wij doen een dringend beroep om je verantwoordelijkheid te nemen en je te houden aan de spelregels. Maak het onze vrijwilligers niet moeilijker dan het al is.

Bestuur s.v. Ommoord