Wedstrijdbal sponsor gezocht!

Gelukkig, we mogen weer voetballen.

Het kabinet heeft besloten dat de regels versoepeld kunnen worden, waardoor we langzaam aan weer richting “normaal” gaan. Ook voor de vrijwilligers van S.V. Ommoord betekent dit een extra inspanning, de kantine moet weer opgestart worden, evenals de jeugd-en senioren afdeling die uit hun ‘winterslaap’ moeten komen.

Op zaterdag 5 februari 2022 speelt ons 1e elftal weer haar eerste thuiswedstrijd en wij zijn dan ook op zoek naar een balsponsor. Voor € 50,- steun je de club, speelt het eerste met een mooie nieuwe bal en wordt jouw bedrijf/naam in het zonnetje gezet via de screens van S.V. Ommoord in de kantine.

Wil jij de club (en het 1e elftal) een duwtje geven? Sponsor dan een bal en geef je op via sponsors@svommoord.nl

Alvast dank!