Kleding van S.V. Ommoord

Wil je een tenue of andere voetbalspullen van S.V. Ommoord bestellen? Lees dan eerst onderstaande goed door!

Hoe werkt het?

• Ga naar de webshop https://kluppsportswear.nl/sv-ommoord of druk hier beneden op de “ik wil bestellen knop”.
  • Kies het artikel dat je wil bestellen
  • Kies de gewenste maat (zie maattabel hieronder)
  • Klik “in winkelmand”
  • Herhaal voor verschillende maten of andere artikelen
  • Klik “winkelmand bekijken”
  • Pas aantallen aan indien nodig
  • Voer ommoordkorting in bij couponcode en klik op “waardebon toepassen”, je krijgt dan 15% korting op alle artikelen
  • Kies bij verzending “S.V. Ommoord – Afhalen bij vereniging”
  • Klik op “Doorgaan naar afrekenen”
  • Vul je gegevens in
  • Vul eventuele opmerkingen in bij “Bestelnotities” (bijvoorbeeld zonder logo)
  • Selecteer je bank
  • Klik op het vakje voor “Ik heb de algemene voorwaarden van de site gelezen en ga hiermee akkoord”
  • Klik op “Bestelling plaatsen”
  • Je wordt doorgestuurd naar de gekozen bank om de betaling per iDEAL af te ronden
  • Betaling afgerond, dan is je bestelling geplaatst en wordt z.s.m. geleverd (voor maandag 23:59 besteld, dan donderdag af te halen bij S.V. Ommoord)
  • Kom je bestelling op donderdag tussen 19:00 en 20:30 uur ophalen in de kantine (melden bij de loungebank tegenover de snoephoek)

Wat kost het? De wedstrijdkleding kost:

Prijs (Excl Korting)

Prijs (Incl 15% Korting)

Thuis Shirt

€ 31,00

€ 26,35

Thuis Broekje

€ 17,00

€ 13,20

Thuis Kousen

€ 13,90

€ 11,85

Compleet Thuis Tenue

€ 61,90

€ 51,40

Welke maat? Soms is het lastig in te schatten wat de juiste maat is. Om hier enige richting aan te geven is er vanuit Klupp een richtlijn voor kindermaten aangegeven. Hieronder staat hiervan een overzichtje:

Maat Klupp

4XS

3XS

2XS

XS

Kledingmaat

164-176

Twijfel je nog steeds welke maat je moet bestellen? Kom dan gerust passen op donderdag tussen 19:00 uur en 20:30 uur. Maak hiervoor vooraf een afspraak.

Vragen? Heb je nog andere vragen met betrekking tot de kleding? Of wil je passen? Neem contact op met Roland Maissan door een e-mail te sturen naar kleding@svommoord.nl.