Paastoernooi bij S.V. Ommoord groot succes!

Paastoernooi S.V. Ommoord 16 april 2022

In alle opzichten hebben we met zn allen deze dag een topdag beleefd op onze voetbalclub !
Het zonnetje was als eerste van de partij. Na heel veel tijd te hebben gestoken in het werven van de teams is er een spetterend toernooi gespeeld. Er deden 62 teams mee waaronder 50 externe en 12 teams van onze eigen club. In totaal hebben zich 25 verenigingen ingeschreven. Alle velden zijn dan ook gebruikt hiervoor. Er moest zelfs een extra doel worden aangeschaft om meer wedstrijden te kunnen plannen! Er is een toernooi voor de JO7, 8 , 9 en 10 in de ochtend gespeeld. De JO11 en 12 is ’s middags aan de slag gegaan op de velden.
In de aanloop naar het toernooi waren er geen afmeldingen, wat heel uniek is bij dit evenement. Daar zijn wij dan ook heel dankbaar voor. Extra veel dank gaat uit naar de JO 9-1 van D.R.L. , de JO11-1 van vv Rozenburg en de JO12-3 van SV DSO voor het aanvullen van de weggevallen teams in de poules.
Onze enthousiaste vrijwilligers hebben de dag voor het toernooi alles opgebouwd, zoals de marktkramen, vlaggetjes, verslepen van doeltjes, plaatsen van een mega stormbaan, levende sjoelbak, een opblaasbare voetbaldoel, gesponsord door www.defeestverhuurder.nl en www.4careict.nl , die wij hiervoor hartelijk bedanken ! Wat hebben de kinderen zich ook hiermee vermaakt !
En om de inwendige mens te versterken zijn er vele vele vele tosti’s klaargemaakt om te roosteren en appels geschonken door de Plus.
De aftrap was om 8:30u en er zijn in totaal 114 wedstrijden gespeeld. Dit liep gestroomlijnd , dank zij een link die men via de telefoon kon gebruiken via mijntoernooi.info, gemaakt door Marco Dollekens. Alle tijden velden en uitslagen waren hierop te volgen.
De nummers 1, 2 en 3 kregen uiteraard een mooie beker.
De prijsuitreiking van het tweede deel van de ochtend vond rond 13:30 u plaats waarna het middaggedeelte van het toernooi startte.
Rond 17u vertrokken de laatste teams van ons terrein.
De actieve vrijwilligers en spelers van het eerste, schoten in de “opruim modus” en al gauw was alles weer spic en span.
Alle vrijwilligers hebben zich getrakteerd op een laatste (non) alcoholische versnapering, binnen maar vooral ook nog buiten. Onder het genot van het mooie ondergaande avondzonnetje, kijken we terug op een zeer geslaagde dag, waarbij we meer dan 600 voetballertjes met aanhang een fijne sportieve dag hebben mogen bezorgen !!
Onze dank voor de prettige samenwerking gaat uit naar de jeugdafdeling, team kantine, alle vrijwilligers en sponsoren 4care ICT, de speelverhuurder en de Plus supermarkt.

Volgend jaar weer ? Blijf ons volgen … !