International Jeugdtoernooi bij SV Ommoord op 27 & 28 mei 2023

A.s. weekend is het weer zo ver en zijn wij wederom mede organisator van het Dutch Soccer Youth Cup West.

Dit jaar doen er 102 teams mee uit 7 verschillende landen. De opening is vrijdagavond bij SVS. Er doen ook diverse teams van ons mee, een mooie kans om onze topteams eens internationaal in actie te zien, wij wensen ze veel succes en plezier. Kom u zelf vooral gezellig kijken!

I.v.m. het ontbreken van een aantal van de vaste vrijwilligers zijn wij nog steeds op zoek naar wat ondersteunende hulp. Dus schroom niet en geef u op bij jeugd@svommoord.nl of stuur een persoonlijk app bericht.

Wij gaan ons gezellige straatje vrijdag weer opbouwen en er weer wat moois van maken. De weergoden zijn voorlopig ons gunstig gestemd.

Gr het Jeugdbestuur