We want YOU!

Van vrijdagavond 24 mei (opening bij S.V. Ommoord), zaterdag 25 mei en zondag 26 mei zijn wij weer een van de locaties samen met VVOR en SVS voor het inmiddels 7de Dutch Soccer Youth Cup.

Dit is een internationaal toernooi voor JO8 t/m JO15. Voor meer informatie: https://dutchtournaments.com/dutch-soccer-youth-cup/

Voor poule-indelingen en het wedstrijdschema zie mijntoernooi.info link volgt rond 5 mei.

De meeste van onze 1ste SVO jeugdteams zullen de strijd aangaan met diverse internationale teams uit Engeland, België, Schotland, Ierland en Polen.

Op dit jaarlijkse drukke en gezellige toernooi zijn er altijd veel vrijwilligers actief. Help jij ook mee er weer een daverend succes van te maken?
Wij zijn op zoek naar hulp voor:

• Bardienst
  • Muntverkoop
  • Bezetting kraampjes

Meehelpen met de organisatie, veld coördinator, ontvangst teams, hand en spandiensten. Het gaat altijd om een dagdeel.

Geef je op via meedoen@svommoord.nl.

Alvast bedankt namens de toernooiorganisatie en de vrijwilligerscommissie.