Voetbaltrainer O23 gezocht!

S.V. Ommoord uit Rotterdam (Ommoord) is een vereniging met ca. 575 leden en vierde in 2021 haar 100e
verjaardag.

Wij zijn een vereniging waar iedereen zich (ongeacht geslacht, afkomst, religie of seksuele geaardheid) thuis voelt en waar men zijn/haar hobby respectvol en binnen een veilig sportklimaat kan beoefenen. Waar sfeer en gezelligheid zeer belangrijk is, maar waar zeker ook ruimte is voor prestatievoetbal. De thuiswedstrijden worden op Sportpark Zwansnesse gespeeld, waar we de beschikking hebben over 2 grasvelden en een kunstgrasveld.

SV Ommoord is voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar een Trainer O23.

Vanaf het seizoen 2023-2024 maakt SV Ommoord een volgende stap in de jeugdopleiding door een O23-selectieteam in te schrijven. Voor dit nieuwe team, dat vlak onder de selectie bij de senioren valt, is SV Ommoord met ingang van het seizoen 2023-2024 op zoek naar een Trainer O23.

Onze nieuwe Trainer 023:

·     Heeft een geldig trainersdiploma EUFA C en heeft aantoonbare ervaring op het gebied van coaching,  trainingen en begeleiding.

·    Is gericht op doorstroming van eigen jeugd en heeft tot doel om spelers en zichzelf verder te
ontwikkelen.

·    Heeft oog voor de verenigingsstructuur/cultuur waarin naast prestaties, plezier en saamhorigheid
een grote rol speelt.

·    Communiceert makkelijk, direct en eerlijk met spelers, begeleiders en overige betrokkenen.

·    Heeft een representatieve houding en is een boegbeeld van de vereniging.

Functieomschrijving

• Verzorgt twee keer per week de training;
  • Coacht het team op de wedstrijddag;
  • Voert individuele gesprekken met de spelers;
  • Speelt een belangrijke rol in de doorstroming en ontwikkeling van jeugdspelers naar
    de selectie en staat in nauw contact met de Hoofd Jeugdopleiding, Hoofdtrainer
    selectie Senioren, trainers van de hoogste jeugdelftallen en de
    jeugdcommissie.

·    Verantwoordelijk voor het tijdig samenstellen van het wedstrijdprogramma in de voorbereiding en
winterstop in overleg met de Hoofd Jeugdopleiding.

·    Draagt zorg voor een goede onderlinge sfeer binnen de selectie en begeleiding.

Wat bieden we:

• Een uitdagende rol binnen een ambitieuze vereniging
  • Een kledingpakket
  • Een passende vergoeding

Interesse om als Trainer O23 van SV Ommoord aan de slag te gaan? Wij ontvangen graag voor 27 mei 2023 jouw motivatie en CV. Je reactie kun je richten aan onze Technisch Coördinator de heer Han Boelhouwers, via
email: info@svommoord.nl. Hij is voor informatie bereikbaar op telefoonnummer: 06-22455353.