Zoek
Sluit dit zoekvak.

VACATURE Verzorger/Sportmasseur (m/v)

S.V. Ommoord uit Rotterdam (Ommoord) is een vereniging met ca. 600 leden en vierde in 2021 haar 100e verjaardag.

Wij zijn een vereniging waar iedereen zich (ongeacht geslacht, afkomst, religie of seksuele geaardheid) thuis voelt en waar men zijn/haar hobby respectvol en binnen een veilig sportklimaat kan beoefenen. Waar sfeer en gezelligheid zeer belangrijk is, maar waar zeker ook ruimte is voor prestatievoetbal. De thuiswedstrijden worden op Sportpark Zwansnesse gespeeld, waar we de beschikking hebben over 2 grasvelden en een kunstgrasveld.

Voor het seizoen 2024-2025 zijn we op zoek naar een verzorger/sportmasseur (m/v).

De verzorger/sportmasseur staat op dinsdag- en donderdagavond ter beschikking van de selectie en is aanwezig bij de wedstrijden van het 1e elftal op zaterdagen. In voorkomende gevallen kunnen ook niet selectiespelers en jeugdleden gebruik maken van de diensten van de verzorger op dinsdag- en donderdagavond.

Als verzorger maak je deel uit van de staf van SV Ommoord en werk je nauw samen met de trainer. In overleg met de trainer draag je de verantwoording voor de fysieke conditie van de spelers.

Als verzorger verricht je de volgende taken:

• Verzorgen van de spelers tijdens trainingen en wedstrijden
  • Het (preventief) behandelen van de spelers bij blessures
  • Het begeleiden van de terugkeer van (geblesseerde) spelers naar wedstrijdniveau
  • Tapen en masseren
  • Het in overleg met de vereniging inkopen van verzorgingsmateriaal en het beheren van de voorraad

SV Ommoord zoekt een verzorger die:

• Opgeleid of in opleiding is in de richting van sportmassage, fysiotherapie of i.d.
  • Affiniteit heeft met voetbal
  • Een enthousiaste instelling heeft
  • Het leuk vindt om sociaal betrokken te zijn bij de selectie en de vereniging SV Ommoord

Wat biedt SV Ommoord:

• Een gezellige, enthousiaste en fanatieke spelersgroep.
  • De mogelijkheid om ervaring op te doen in de verzorging van (selectie) spelers.
  • Aparte en uitgeruste ruimte voor de verzorging van spelers.
  • Een kledingpakket.
  • Een passende vergoeding.

Interesse om als verzorger/sportmasseur bij SV Ommoord aan de slag te gaan?
Wij ontvangen graag voor 7 juni 2024 jouw motivatie en CV. Je reactie kun je richten aan onze Technisch Coördinator de heer Han Boelhouwers, via email: info@svommoord.nl. Hij is voor informatie bereikbaar op telefoonnummer: 06-22455353.