Zoek
Sluit dit zoekvak.

VACATURE Keeper Selectie SV Ommoord

S.V. Ommoord uit Rotterdam (Ommoord) is een vereniging met ca. 600 leden en vierde in 2021 haar 100e verjaardag.

Wij zijn een vereniging waar iedereen zich (ongeacht geslacht, afkomst, religie of seksuele geaardheid) thuis voelt en waar men zijn/haar hobby respectvol en binnen een veilig sportklimaat kan beoefenen. Waar sfeer en gezelligheid zeer belangrijk is, maar waar zeker ook ruimte is voor prestatievoetbal. De thuiswedstrijden worden op Sportpark Zwansnesse gespeeld, waar we de beschikking hebben over 2 grasvelden en een kunstgrasveld.

Voor het seizoen 2024-2025 zijn we op zoek naar een keeper.

De selectie van SV Ommoord is dringend op zoek naar een keeper die de selectie voor komend seizoen wil komen versterken. We spelen op zaterdag in de 5e klasse en trainen op dinsdag en donderdagavond.

Ben jij een enthousiaste gemotiveerde keeper die graag wil spelen in een selectieteam dan zijn wij naar jou op zoek.

Interesse om als keeper bij SV Ommoord aan de slag te gaan?
Neem contact op met onze hoofdtrainer Alkan Bilgi via info@svommoord.nl.