S.V. Ommoord uit Rotterdam (Ommoord) is een vereniging met ca. 575 leden en vierde in 2021 haar 100e verjaardag.

Wij zijn een vereniging waar iedereen zich (ongeacht geslacht, afkomst, religie of seksuele geaardheid) thuis voelt en waar men zijn/haar hobby respectvol en binnen een veilig sportklimaat kan beoefenen. Waar sfeer en gezelligheid zeer belangrijk is, maar waar zeker ook ruimte is voor prestatievoetbal. De thuiswedstrijden worden op Sportpark Zwansnesse gespeeld, waar we de beschikking hebben over 2 grasvelden en een kunstgrasveld.

SV Ommoord is voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar een Hoofdtrainer.

Ons eerste elftal speelt momenteel in de 4e klasse op zaterdag.

SV Ommoord heeft de ambitie om in de toekomst een stabiele derdeklasser te worden. De jeugdige selectie van SV Ommoord bestaat voor het overgrote deel uit zelf opgeleide jonge spelers vanuit onze jeugdafdeling.

Onze nieuwe hoofdtrainer:

• Heeft minimaal een geldig trainersdiploma EUFA C/TC III senioren en heeft aantoonbare ervaring op het gebied van coaching, trainingen en begeleiding.
  • Is gericht op doorstroming van eigen jeugd en heeft tot doel om spelers, technische staf en zichzelf verder te ontwikkelen.
  • Heeft oog voor de verenigingsstructuur/cultuur waarin naast prestaties, plezier en saamhorigheid een grote rol speelt.
  • Communiceert makkelijk, direct en eerlijk met spelers, begeleiders en overige betrokkenen en indien nodig met de pers.
  • Heeft een representatieve houding en is een boegbeeld van de vereniging

Taken:

• Verzorgt de trainingen van het 1e en 2e elftal (dinsdag en donderdag) en coacht het eerste elftal op wedstrijddagen.
  • Geeft leiding aan de (technische) staf van de selectie-elftallen.
  • Handelt conform het technische beleidsplan van SV Ommoord.
  • Speelt een belangrijke rol in de doorstroming en ontwikkeling van jeugdspelers naar de selectie en doet dit in overleg met de technische staf, Hoofd Jeugdopleiding, trainers van de hoogste jeugdelftallen en de jeugdcommissie.
  • Verantwoordelijk voor het tijdig samenstellen van het wedstrijdprogramma in de voorbereiding en winterstop in overleg met de staf.
  • Draagt zorg voor een goede onderlinge sfeer binnen de selectie en begeleiding

Wat bieden we:

• Een uitdagende rol binnen een ambitieuze vereniging
  • Een kledingpakket
  • Een passende vergoeding

Interesse om als Hoofdtrainer van SV Ommoord aan de slag te gaan? Wij ontvangen graag voor 1 maart 2023 jouw motivatie en CV. Je reactie kun je richten aan onze Technisch Coördinator de heer Han Boelhouwers, via email: info@svommoord.nl. Hij is voor informatie bereikbaar op telefoonnummer: 06-22455353.