Uitslag Grote clubactie 2023

Super mooie opbrengst Grote Clubactie 2023!

De eindopbrengst van de Grote Clubactie van S.V. Ommoord is bekend. Deze is maar liefst €3.136,80. Hiermee hebben we ons doel van €3.000 Euro zelfs ruim overschreven.

De opbrengt van de lotenverkoop door onze enthousiaste leden is zelf ruim twee keer zo hoog als de opbrengt van 2022. Een top resultaat. Van de opbrengsten kan Ommoord mooie dingen doen zoals de aanschaf van extra doeltjes en materialen voor de trainingen en toernooien maar bijvoorbeeld ook een bijdrage aan buitenland toernooien.

Dit jaar was er een extra prijs te verdienen voor de teams die meer dan 100 loten zouden verkopen. 50% van de netto opbrengt van deze verkoop (€ 120,-) komt beschikbaar voor een teamuitje of een andere leuke activiteit. Het is maar liefste 4 teams gelukt om dit doel te bereiken!

Speciale dank (en €120,-) voor:
M013-2 met 327 verkochte loten.
JO8-2 met 151 verkochte loten.
MO13-1 met 141 verkochte loten.
JO11-1 met 105 verkochte loten.

Ook veel dank voor de Heren Zondag 2 voor de aanschaf van een Superlot.

Iedereen bedankt voor jullie inzet!
Activiteitencommissie S.V. Ommoord