Tussenstand Grote clubactie 19 oktober 2023

We zijn begin oktober gestart met het verkopen van loten. De Grote Clubactie loopt tot 12 november en daarmee zijn we bijna op de helft van de actie. Van elke gekocht lot van 3 euro gaat 2,40 euro naar S.V. Ommoord. De kopers van de loten maken kans op 100.000 euro, een auto, een reischeque of 1 van de vele andere prijzen. Nieuw dit jaar is dat elke team dat meer dan 100 loten verkoopt, de helft van de opbrengst ontvangen voor een teamuitje. Dit is maar lieft 120 euro! Er zijn op dit moment al 4 teams die dit al bereikt hebben, zie hieronder de top 5 best verkopende teams:

Er zijn nog ruim 3 weken om loten te kopen of te verkopen. Vorige week hebben alle teams een directe verkooplink ontvangen, waarbij de opbrengst van de verkoop van de loten direct aan het team gekoppeld wordt. Wat is het volgende team dat over de grens van 100 verkochte loten gaat en de 120 euro voor een teamuitje binnenhaalt?

Veel verkoopsucces!