Trainer 2e elftal gezocht!

Voor het seizoen (2022-2023) zijn wij op zoek naar een trainer voor ons 2e selectie-elftal, die in overleg met de hoofdtrainer op dinsdag- en donderdagavond van 20.00 tot 21.30 uur de trainingen verzorgt en het team op zaterdag begeleidt en coacht tijdens de wedstrijden. Ons 2e elftal speelt momenteel in de 4e klasse.

Als trainer van het tweede elftal ga je een mooie uitdaging aan. Enerzijds bestaat dit uit de begeleiding en ontwikkeling van doorstromende jeugdspelers naar het hoogste niveau, anderzijds het motiveren en stimuleren van de spelers die nog net niet het niveau van het eerste elftal aankunnen.

We zijn op zoek naar een trainer die aansluit bij de onderstaande profielschets;

• In het bezit van een TC diploma (of aantoonbare ervaring op gelijkwaardig niveau)
  • Vermogen om technische, tactische en mentale vaardigheden te ontwikkelen
  • Communiceert duidelijk, tijdig en respectvol
  • Weet spelers (opnieuw) te motiveren
  • Draagt zorg voor een goede onderlinge sfeer
  • Overlegt met de hoofdtrainer om de selectie (1e en 2e) naar een hoger niveau te krijgen.

Daarnaast zijn we op zoek naar een vaste grensrechter voor het 1e elftal voor het seizoen 2022-2023.

SV Ommoord speelt op de zaterdagmiddag, thuiswedstrijden om 14:30 uur en uitwedstrijden variëren de tijdstippen tussen 14:00 en 16:00 uur.

Als assistent-scheidsrechter (grensrechter) sta jij je mannetje. Je ondersteunt zowel de wedstrijdleiding als spelers en staf. Als grensrechter heb je een bepalende rol langs de lijn. Jij bent soms de enige die iets heeft waargenomen. Er wordt van jou verwacht om op een goede manier samen te werken met de scheidsrechter.

Als grensrechter heb je een representatieve houding en een professionele uitstraling. Je hebt een goede kennis van voetbal spelregels en een redelijke conditie.

Interesse om als trainer van het 2e elftal of als grensrechter bij SV Ommoord aan de slag te gaan? Wij ontvangen graag voor 1 maart 2022 jouw motivatie en CV. Je reactie kun je richten aan onze Technisch Coördinator de heer Han Boelhouwers, via email: info@svommoord.nl. Hij is voor informatie bereikbaar op telefoonnummer: 06-22455353.