Op 20 januari 2021 bestond voetbalvereniging SV Ommoord honderd jaar. Beter gezegd: de oudste van de vele wortels waaruit de fusieclub voortkwam, werd die dag exact een eeuw eerder opgericht. Het was uiteraard de bedoeling van de paars-witten dit jubileum op grootse wijze te vieren, maar helaas zat de coronapandemie telkens in de weg. Uitstel was in dit geval echter geen afstel, want met twee jaar vertraging gaat SV Ommoord alsnog uitpakken om van zijn eeuwfeest een spektakel te maken!

Op vrijdag 20 januari 2023 zal in de kantine op Sportpark Zwansnesse een knallend jubileumfeest worden gehouden voor leden, oud-leden en genodigden. De muziek op deze avond (aftrap 20.00 uur) zal worden verzorgd door DJ Ed van Katwijk en zangeres Belinda.

Hier kunt u klikken om u zich aan te melden voor het feest dat u niet wilt missen!