Zoek
Sluit dit zoekvak.

SV Ommoord versterk selectie met acht nieuwe spelers

SV Ommoord heeft voor het komende seizoen acht nieuwe spelers aangetrokken om de selectie te versterken: Omar Gomez Shee (Rotterdam United), Yusuf Gomez Shee (Rotterdam United), Zemikel van Kastel (V.V. Capelle), Pepijn van Westen (V.V. Capelle), Melle Visser (V.V. Capelle), Tjerk de Vogel (V.V. Capelle), Sjors de Vogel (Hermes DVS) en Bob van Lier (DCV). Hoofdtrainer Alkan Bilgi benadrukt het belang van deze versterkingen: “We hebben spelers gekozen die zowel technisch, tactisch als mentaal sterk zijn. Zij zullen met hun talent en vaardigheden ons team naar een hoger niveau tillen.”

Wat deze aanwinsten extra bijzonder maakt, is dat deze spelers in de jeugd al met elkaar hebben gespeeld en nu als vrienden in het eerste elftal samenkomen, met als doel Ommoord binnen een jaar weer terug te brengen naar de 4e klasse. Dit benadrukt niet alleen hun band, maar ook hun gezamenlijke vastberadenheid en teamgeest.

Daarnaast zijn we zeer verheugd om aan te kondigen dat Tim Rutjes, die vorig seizoen zwaar geblesseerd raakte, direct zal starten in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. Zijn terugkeer is een enorme boost voor het team. Naar voren kijkend zegt Bilgi “zal er meer worden samengewerkt tussen de jeugdopleiding en het eerste team. De komende seizoenen zullen talenten uit de jeugd actief worden klaargestoomd om de overstap te maken naar het eerste team. Deze integratie zorgt ervoor dat jonge spelers de kans krijgen om te groeien binnen de club. Dit strategische plan zal niet alleen de doorstroming van jeugdspelers bevorderen, maar ook de band tussen de verschillende lagen van de club versterken, wat bijdraagt aan een duurzame en succesvolle toekomst.

Hoofdtrainer Alkan Bilgi benadrukt dat ondanks een moeilijk seizoen vol blessures en degradatie van het eerste team, de toekomst van SV Ommoord weer hoopvol is met de komst van nieuwe krachten. Hij benadrukt dat het tijd is om te bouwen aan een sterker team en een positieve weg vooruit, waarbij de focus ligt op het herstellen van vertrouwen en het ontwikkelen van talent binnen de club. Met een frisse start en een vastberadenheid om te groeien, kijkt SV Ommoord vol optimisme naar de toekomst.”

Foto en tekst: www.voetbalrotterdam.nl