S.V. Ommoord Paastoernooi: Gezellig druk!

Afgelopen zaterdag 30 en zondag 31 maart was het weer tijd voor ons jaarlijkse paastoernooi. We kijken terug op een mooi weekend wat, op het regenachtige weer op zaterdag na, super goed is verlopen. Gelukkig waren er op zaterdag wat droge momenten, waardoor de springkussens opgeblazen konden worden. Ons paastoernooi heeft niet plaats kunnen vinden zonder onze vrijwilligers en sponsoren die we daarvoor hartelijk willen bedanken.

Op zaterdag en zondag zijn er meer dan 170 wedstijden gespeeld, tussen 82 teams van 40 verschillende verenigingen. Het was daarmee een drukte van belang. Door de perfecte begeleiding door de spelbegeleiders, veldcoördinatoren en scheidrechters zijn alle wedstrijden op tijd gestart én op tijd geëindigd. Dat is een compliment waard!

Er zijn verschillende poules gespeeld met 5 teams per poule, waarbij onze JO8-1, JO9-1, JO9-2 en de MO11-1 eerste zijn geworden in hun poule! Gefeliciteerd daarmee. Niet alle teams van Ommoord hebben kunnen deelnemen aan ons Paastoernooi. De teams die niet hebben deelgenomen, zullen spelen op ons internationale toernooi, de Dutch Soccer Youth Cup dat georganiseerd wordt door S.V. Ommoord, SVS en VVOR. Dit toernooi zal plaatsvinden op 25 en 26 mei met de opening bij S.V. Ommoord op vrijdagavond 24 mei. Ook bij dit toernooi kunnen we uw hulp als vrijwilliger of sponsor goed gebruiken! Meer informatie of aanmelden kan voor vrijwilligers via meedoen@svommoord.nl. Voor sponsors kan dit via: sponsors@svommoord.nl.