Sluit dit zoekvak.

Openstaande contributie

Op 27 augustus jl. zijn, via email, de contributiefacturen voor het seizoen 2024-2025 verstuurd door ClubCollect. Over enkele dagen verstrijkt de betaaltermijn.
Heeft u nog niet betaald of aangegeven dat u de verschuldigde contributie in (max 4 maand-) termijnen wilt betalen? Regel dit dan svp vandaag nog op uw persoonlijke pagina. Heeft u geen email ontvangen, check dan ook uw spam box.
U voorkomt hiermee veel extra werk voor onze ledenadministratie en, nog veel belangrijker, de kans op een schorsing, wanneer u uw contributie niet betaald heeft.

Nieuwe leden
Het kan zijn dat u als nieuw lid nog geen factuur hebt ontvangen. Deze ontvangt u een dezer dagen.

Wijziging NAW-gegevens
Heeft u inmiddels een ander adres, telefoonnummer of emailadres? En heeft u dat (nog) niet doorgegeven aan onze ledenadministratie? Op uw pagina in ClubCollect kunt u deze wijzigingen doorgeven.

Jeugd Fonds Sport & Cultuur (JFS)
Maakt u als ouder/verzorger gebruik van JFS en heeft u nog geen beschikking aangevraagd? Neemt u dan svp contact op met uw intermediair.