De vijftigste editie van de Grote Clubactie is in 2022 voor SV Ommoord een enorm succes geworden. De opbrengst van de lotenverkoop bedraagt 1.539,12 euro en dat is liefst 37 procent meer dan een jaar eerder. Een resultaat waar alle deelnemers trots op mogen zijn!

De ploeg van SV Ommoord die deze keer de meeste loten verkocht, is Zondag 2. Zij wisten er liefst 166 te slijten en winnen daarmee de eerste prijs binnen onze vereniging: twee verdiende kratjes bier na een zware wedstrijd.

De gedeelde tweede prijs is voor de MO13-1 en MO13-2, met respectievelijk 102 en 100 loten. Beide meidenteams mogen als beloning gratis deelnemen aan het FIFA23- of Just Dance-toernooi op zondag 5 maart.

Misschien nog wel belangrijker is dat met de opbrengst van de loten de renovatie van de kleedkamers op ons sportpark dichterbij is gekomen.

Ook landelijk was de Grote Clubactie weer een groot succes. Ruim 5.500 verengingen deden mee en verkochten samen 4,2 miljoen loten, goed voor een recordopbrengst van bijna 13 miljoen euro.

De trekking werd gehouden in de tweede week van december. Of u een prijs hebt gewonnen, is te zien op www.clubactie.nl.