Thijs van Tilburg benoemd tot Erelid en John Giessenburg tot Lid van Verdienste

Op zaterdag 7 januari hebben we gelukkig voor de 1e keer na corona weer een echte nieuwjaarsreceptie kunnen houden. Het was goed om te zien dat de kantine weer vol was.

Tijdens zijn, inmiddels traditionele, speech heeft onze penningmeester Erwin Rijsdijk stilgestaan bij het feit dat we over vele fantastische vrijwilligers beschikken, die het allereerst mogelijk maken dat er wedstrijden en trainingen mogelijk zijn maar ook dat er ook allerlei activiteiten georganiseerd worden waaronder Halloween, Sinterklaas, winterdiners, geregeld een DJ na wedstrijden etc. Evenals in 2022 gaan we ook dit jaar met jeugdteams een weekend naar een buitenlands toernooi en heeft de selectie een trainingsweekend in Eindhoven. Daarnaast wordt er een -uitgesteld- jubileumfeest gehouden op 20 januari en staan mooie huistoernooien gepland.

Uiteraard stond Erwin even stil bij problemen en uitdagingen die we natuurlijk ook hebben maar als we met zijn allen proactief en scherp blijven zullen we die het hoofd kunnen bieden.

Ook hadden we nog een heuglijk feit te vieren en konden we Thijs van Tilburg even in het zonnetje zetten. Tijdens de ALV in november is Thijs tot Erelid benoemd maar kon hij toen niet aanwezig zijn. Thijs is ons één na oudste lid en oud-voorzitter van Radio, een van onze voorgangers. Hij was al Lid van Verdienste en is nog vele dagen per week op de club aanwezig waar hij zich o.a. met onderhoud bezig houdt. Op de foto boven krijgt Thijs de speld, behorend bij het erelidmaatschap, opgespeld.

Op de foto boven zien we John Giessenburg en Erwin. Weliswaar niet genomen tijdens de nieuwjaarsreceptie maar we willen ook graag nog even stilstaan bij het feit dat tijdens de genoemde ALV John benoemd is tot Lid van Verdienste. John is een oudgediende van S.V. Ommoord en ook hij is nog steeds actief betrokken bij de club o.a. als leider van Zondag 2 en een gewaardeerd lid van Team kantine en de kascontrolecommissie.

Nadat we geproost hebben op een gezond en gelukkig 2023 werd het officiële gedeelte afgesloten en is er tot in de late uurtjes geborreld.