Sinds 5 september 2021 is er een nieuwe spaaractie op touw gezet om lokale verenigingen (dus ook onze voetbalvereniging) een extra financieel zetje in de rug te geven. Hoe? Heel simpel door boodschappen te doen bij PLUS (Binnenhof 2 te Rotterdam) en je gespaarde punten te doneren aan S.V. Ommoord. Doe je al boodschappen bij PLUS? Vergeet dan niet om de gespaarde punten op te vragen en deze aan ons te doneren. In de kantine zullen wij ook een verzameldoos neerzetten, waar je de gespaarde punten kunt inleveren. Doe je mee en help je S.V. Ommoord een handje? Wij kunnen deze extra financiën goed gebruiken voor het verbeteren of optimaliseren van onze kleedkamers!

Zoals gewoonlijk bij sport is dit een soort van wedstrijd, waarbij de meeste punten de grootste financiële gift ontvangt.  Hier kun je de link vinden om te zien hoe wij het als vereniging doen ten opzichte van alle andere deelnemers!

Heb je vragen over de actie of heb je een goed idee om extra punten binnen te halen? Neem dan contact met ons op via sponsors@svommoord.nl