Uitschrijven en contributie nieuwe seizoen

Alhoewel we niet verwachten dat veel leden hier gebruik van zullen maken wil de ledenadministratie toch graag nog een keer de spelregels omtrent het uitschrijven als lid van onze vereniging onder de aandacht brengen, zodat hier geen discussie over kan ontstaan.

1. Voor leden die zich willen laten overschrijven naar een andere vereniging geldt dat dit uiterlijk voor 15 juni a.s. moet zijn afgerond;
  2. Ook wanneer u geheel stopt is de uiterste uitschrijfdatum 15 juni a.s.
  3. Wanneer u niets doet wordt het lidmaatschap automatisch verlengd voor een heel seizoen. Het lidmaatschap loopt in het nieuwe seizoen vanaf 1 juli t/m 30 juni 2023.
  4. Opzeggen dient schriftelijk te gebeuren via een e-mail naar ladm@svommoord.nlof door middel van een aangetekende brief (S.V. Ommoord, Postbus 85117, 3009 MC Rotterdam).

Alle overige soorten van berichtgeving (zoals b.v. een mondelinge opzegging of een whatsapp bericht via een trainer/leider) worden niet erkend en worden dus ook niet in behandeling genomen.
In alle overige gevallen wordt het lidmaatschap automatisch verlengd. Voor de het volledige contributiereglement verwijzen wij u graag naar https://svommoord.nl/lid-worden.

Contributie seizoen 2022 – 2023

Volgens onze reglementen kunnen we de contributie voor een nieuw seizoen verhogen met het prijsindexcijfer. U hebt allemaal kunnen lezen dat dit door met name door energiestijgingen ongeveer 9% bedraagt. Wij hebben echter besloten, ondanks het feit dat de contributie vorig jaar niet is verhoogd, de verhoging te beperken met EUR 10 per lid.
De contributie zal ook dit jaar weer medio augustus via Club Collect bij u in rekening worden gebracht.

De nieuwe tarieven kunt u dan ook hier vinden of via de website in het menu “Lid worden (en uitschrijven)

Wij wensen u allen een mooie zonnige zomer(vakantie) en zien u graag bij het begin van het seizoen weer terug.

Bestuur S.V. Ommoord