Nieuw hoofd opleidingen Jeugd: Danny vd Eem!

S.V. Ommoord stelt een nieuw Hoofd Jeugd Opleidingen aan in de persoon van Danny van der Eem.

Wij zijn verheugd dat Danny na ASWH en Sparta de volgende stap in z’n carrière bij ons gaat zetten. Als voormalig jeugdspeler, voormalig jeugdtrainer en huidige selectiespeler kent hij onze club als geen ander. Beide vormen een goede basis om ons weer een stap vooruit te brengen.

Danny: Mijn naam is Danny van der Eem, 26 jaar oud en speler in de selectie bij S.V. Ommoord. Ik ben bij deze club begonnen met voetballen toen ik 7 jaar oud was, en op twee seizoenen na heb ik altijd bij deze mooie club gespeeld. In het dagelijks leven werk ik als gymleerkracht op een basisschool in Rotterdam zuid.

Ik ben verheugd om deze functie te gaan vervullen bij een club die serieuze stappen wilt maken binnen de jeugdopleiding. Het is de bedoeling dat wij spelers vanaf de jongste jeugd tot en met de O19 zo breed mogelijk opleiden, zodat zij graag bij onze club blijven spelen en uiteindelijk misschien wel uitkomen in het eerste elftal. Het steeds meer groeiende meidenvoetbal is bij S.V. Ommoord in volle gang en wordt hier ook zeker in meegenomen. Mijn taak hierin is het begeleiden van trainers naast- maar vooral op het veld.

Met mijn opgedane kennis en ervaring bij de jeugdopleiding van ASWH en Sparta Rotterdam ga ik graag de uitdaging aan om S.V. Ommoord naar een hoger niveau te brengen.

Ik zal deze functie gaan vervullen in combinatie met een opleiding bij de KNVB, genaamd Hoofd Opleidingen B.

Ik kijk uit naar een leuke samenwerking met alle betrokkenen binnen de vereniging!

Wij hebben er alle vertrouwen in en wensen Danny heel veel succes.

Jeugdbestuur S.V. Ommoord