Afgelopen donderdag 14 oktober 2021 is op een drukbezochte Algemene ledenvergadering Paul Breedveld (foto) gekozen als nieuwe algemeen secretaris van S.V. Ommoord. Hij volgt hiermee Pieter de Groot op. Pieter blijft gelukkig behouden voor onze vereniging. Hij zal zich voortaan voor de ledenadministratie inzetten. Erwin Rijsdijk is herkozen als penningmeester. Beide heren zijn gekozen voor een termijn van 3 jaar. Samen met jeugdvoorzitter Henco van den Brink en Roland Maissan vormen zij Team Algemeen. Naast de verkiezing werden de toekomstplannen voor de korte en middellange termijn gepresenteerd. Wilt u hier meer over weten? Vraag het aan uw wedstrijdsecretaris, coördinator en uiteraard bovengenoemde personen.