Afgelopen weekend vond de Lommel Trophy plaats, in de gelijknamige stad in België.
Onze JO15 en JO17 hebben er een succesvol toernooi van gemaakt!

Het toernooi begon voor onze jongens eigenlijk al op vrijdagavond, toen ze met busjes vanaf S.V. Ommoord naar de club in Lommel en de slaaplocatie reden.

Op zaterdag werden de eerste poulewedstrijden gespeeld. De JO15-1 verloor maar 1 keer, maar eindigde ondanks dat op een 3e plek in de poule.
De JO17 selectie won 3 keer en spande met 10 punten de kroon in hun poule.

Zondag was een dag met veel regenval op het sportpark van KFC Kattenbos. De JO15-1 speelde hun overige wedstrijden in de ochtend, bijna alles werd gewonnen! Daarbij greep het team van de 18 deelnemers naar een mooie 9e plek. Daarnaast is de JO15-1 de beste ‘nummer 3’ van het toernooi geworden!

De JO17 selectie speelde zondag voor plek 1 tot en met 4, dankzij een 1e plek in de poulefase! Helaas konden hun wedstrijden (halve finale en finale) door de hevige regenval niet meer worden gespeeld. Gelukkig hebben de jongens van de JO17 nog wel een mooie beker naar huis mee kunnen nemen!

Kortom het was een gezellig maar ook een sportief toernooi! Op naar het volgende buitenlandse jeugdtoernooi!