Dit weekend bereikte ons het droevige bericht dat Ed van Druten op 71-jarige leeftijd is overleden.

Wij herinneren Ed van Druten als een sympathieke, zachtaardige en op zijn tijd ook fanatieke coach van het dames 1 zaalteam. Zijn fanatisme zullen sommige scheidsrechters nog wel herinneren want hij was het lang niet altijd eens met hun beslissingen. Maar dat gaf vaak ook extra dimensie aan de wedstrijden. Hij heeft zijn damesteam vanaf het midden van de negentiger jaren meerdere keren naar het kampioenschap begeleid en gecoacht.

Ed heeft veel betekend voor “zijn meiden” zoals hij de dames van het zaalteam noemde. Niets was hem te veel. Naast zijn inzet als coach van het zaalteam dames stond hij ook altijd klaar om scheidsrechter te zijn bij zaalteam heren. SV Ommoord kon altijd een beroep doen op Ed.

Ed bedankt voor alles! Wij denken terug aan de fijne persoon die Ed was.

Wij wensen de nabestaanden veel sterkte in deze moeilijke tijd.

De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op woensdag 7 december a.s. om 13.30 uur in het crematorium ‘Hofwijk’. U kunt uw condoleance of een persoonlijk bericht ook overbrengen op het online condoleanceregister via www.meenhuisvdkraan.nl|

John Knoope en Team Algemeen