Kruidenbuurt en S.V. Ommoord vieren samen Halloween!

Zaterdag 28 oktober is het alweer zover. Halloween met de leuke en vooral spannende snoeproute door de kruidenbuurt. Vele snoephuizen hebben zich al aangemeld maar er passen er nog wel een paar bij op de route. Aanmelden als snoephuis kan nog tot zondag 22 oktober, zodat uw snoephuis kan worden opgenomen in de route. Aanmelden kan via kruidenbuurthalloween@hotmail.com. De snoeproute kan worden opgehaald bij de kantine van S.V. Ommoord, Heidekruid nummer 5. De kantine is ook het eindpunt van de snoeproute, waarbij we afsluiten met een knallend feest bij S.V. Ommoord! Vanaf 19:30 zijn de kleine spookje en hun ouders/begeleiders welkom om na te griezelen, de oudere spoken en hun aanhang heten we aan het eind van hun route welkom. Dit zal vanaf 21:30 zijn. Zowel leden van S.V. Ommoord als bewoners van de kruidenbuurt heten we van harte welkom. We willen jullie graag uitdagen om de meest griezelige hapjes te maken en deze mee te nemen voor onze kleine en grote spoken. (snoep is niet nodig).

We hopen jullie in grote getalen te zien,

Groet, Patrick en Robert