S.V. Ommoord is gestart met de Grote Club Actie en heeft als doelstelling om ten minste 1000 loten te verkopen. Van elk verkocht lot van 3,00 euro blijft netto 2,40 euro voor de vereniging over. Van deze opbrengst kunnen we zowel voor de club als voor jouw team leuke en mooie dingen doen. Er kan op verschillende manieren loten verkocht worden om S.V. Ommoord te ondersteunen en te sparen voor het team:

Methode 1:
In de eerste week van oktober ontvangen alle leden van S.V. Ommoord een e-mail met een link naar de persoonlijke verkooppagina. Na het intikken van een voor- of achternaam kan de betreffende verkoper worden geselecteerd waarna deze automatisch spaart voor het team waar hij of zij in speelt. De mail kan natuurlijk ook worden doorgestuurd aan kennissen, vrienden en familie. Leden en vrijwilligers die niet gekoppeld zijn aan een team zijn gekoppeld aan “team S.V. Ommoord”.

Methode 2:
Elk ouder of begeleider van de een team krijgt via de trainer een Whatsapp bericht met een  link naar de team-verkoop pagina. Hier worden verkopen direct gekoppeld aan het team. Deze app met de link kan ook worden doorgestuurd aan kennissen, vrienden en familie.

Methode 3:
Op verschillend plekken in en rondom de kantine zullen QR-codes te vinden zijn van de verschillend teams. Supporters van een team kunnen via het scannen van deze QR-code een team lot of loten kopen.

Wat kan je als team verdienen?
Ook dit jaar kunnen jullie als team geld sparen voor een extra bijdrage aan een team uitje of een ander leuke activiteit. Als het team in totaal minimaal 100 loten verkoopt, dan is de helft van de opbrengst voor het team. Bij 100 loten is dit 100×1,20 = 120 euro. Per lot zijn er ook mooie prijzen te winnen zoals 100.000 euro, een auto of een reischeque van 2500 euro!

Op de website publiceren we de komende periode regelmatig de tussenstand met de best verkopende teams en de top verkopers. Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op Robert Berg via 06-47384440 of jeugd@svommoord.nl

Succes met de verkoop!