A.s zaterdag 24 september zal de 50 ste editie van de Grote Club Actie van start gaan.

De verkopen gaan, net als vorig jaar digitaal, waarbij elke team een eigen verkooppagina heeft. De link naar de verkooppagina is makkelijk te delen via mail, facebook, twitter en WhatsApp. Vanaf aanstaande zondag zullen de trainers de link naar de team-verkooppagina verstrekken via WhatsApp en kunnen de teams van start!

De opbrengst zal besteed worden aan de renovatie van de kleedkamers en zal het team dat de meeste loten verkoop een leuke team-prijs ontvangen. Een lot kost 3 euro en 80% van de verkoopprijs van een lot komt direct ten goede van de club!

De kopers van de loten maken kans op verschillende prijzen zoals een keuken, een auto of maar liefst 100.000 Euro.

Wie helpt onze club met een mooie opbrengst?