Afgelopen weekend is de vloer in het douchegedeelte van kleedkamer 6 door vochtophoping omhoog gekomen. Alhoewel wij ons best doen om dit zo snel mogelijk te laten repareren, zal dit niet voor aankomend weekend lukken. Het is tot nader order niet mogelijk om in deze kleedkamer te douchen. Op trainingsavonden zal deze kleedkamer gesloten zijn.

Op wedstrijddagen zal deze kleedkamer wel beschikbaar worden gesteld voor het verkleden van teams in combinatie met het gebruik van de lockers.

Het is zelfs mogelijk dat bij een druk programma teams worden gevraagd thuis te douchen. U wordt hierover apart vooraf over geïnformeerd.

Wij betreuren uiteraard dit ongemak maar hopen tegelijkertijd dat u zich hier flexibel zult opstellen.
Volgt u svp de aanwijzingen van de vrijwilliger van dienst. Bij voorbaat dank hiervoor.

Team Algemeen