Een oude traditie in ere herstellen! Dat is wat we bij S.V. Ommoord weer gaan doen met de buitenlandse reizen. Wanneer (oud-)leden elkaar weer spreken komen er altijd verhalen naar boven. Vaak gaat dat over reizen die ze hebben gemaakt vanuit de vereniging. Denk bijvoorbeeld aan Schotland (Celtic), Spanje (Barcelona), België (Hasselt) en Engeland (Sheffield). Maar we zijn ook in Denemarken en Duitsland geweest. De belevingen en verhalen van toen, daar gaan we weer nieuwe van maken voor onze leden!

Komend seizoen 2021-2022 gaan we weer een aantal juniorenteams (vanaf JO13 en ouder) naar het buitenland laten reizen. In dit geval is het idee om dit in combinatie met een voetbaltoernooi te doen. Het Pinksterweekend, 4 en 5 juni 2022, is het gekozen weekend hiervoor en de bestemming zal België of Duitsland worden. De voorbereidingen om dit te realiseren zijn opgestart en de betreffende teams worden aan het begin van het seizoen (september) geïnformeerd over de voorwaarden, de locatie, de kosten en dergelijke.

Wij kijken nu al uit naar het Pinksterweekend volgend jaar en hopen dat de herinneringen lang blijvend zullen zijn!