Asociaal gedrag !!!

Vandaag zaterdag 19 maart had een hond zijn behoefte gedaan in onze hal en zijn baasje vond het niet noodzakelijk om deze shit (letterlijk) op te ruimen. Nota bene op de landelijke schoonmaak dag!

Er maar van uitgaan dat een vrijwilliger het voor je opruimt is echt asociaal gedrag die wij niet wensen op onze club. Het getuigt van weinig respect naar de mensen die belangeloos voor u aan het werk zijn. Op deze wijze gaat er bij onze vrijwilligers ook de lol vanaf. En wij hebben er al te weinig…

Dus hierbij een kleine oproep voor alle leden en bezoekers: ruim svp uw eigen rotzooi op.
Zowel binnen als buiten. Breng uw glazen naar de bar, deponeer rotzooi en kauwgom in de vuilnisbakken, gooi uw sigarettenpeuken in de daarvoor bestemde emmers (en niet op de grond), laat geen rotzooi achter in de dug-out en op het veld en last but not least laat uw kleedkamer bezemschoon achter.

Help elkaar s.v.p. Een kleine moeite voor een u, is een groot plezier voor onze vrijwilligers en medegebruikers van ons complex, opstallenen parkeerterrein.
Daarnaast hopen wij uiteraard dat u, samen met ons, de mensen (ook kinderen) aanspreekt die zich niet aan de hierboven regels houden.

Laten we het samen schoon houden. Bij voorbaat dank.

Bestuur S.V. Ommoord