Met ingang van het seizoen 2023-2024 zal Alkan Bilgi als onze nieuwe hoofdtrainer aan de slag gaan.
We zijn een samenwerking voor een jaar overeengekomen, maar wel met de intentie om deze te verlengen bij tevredenheid van beide kanten.

Alkan is 51 jaar en woonachtig in de wijk Ommoord. Hij heeft, na de gehele jeugdopleiding van Excelsior Rotterdam te zijn doorlopen, profvoetbal in Turkije gespeeld. Daarna heeft hij bij diverse verenigingen als trainer gewerkt. Op dit moment is hij werkzaam bij Excelsior Rotterdam (BVO) bij het O18-team.

Naast het werken met onze senioren selectie zal er ook een intensieve samenwerking met onze Hoofd Jeugd Opleiding Danny van der Eem gaan plaatsvinden. Hierdoor verwachten wij een betere doorstroming van onze jeugd naar de senioren te realiseren én voor de ontwikkeling van onze jeugd in het algemeen.
Wij zijn verheugd dat Alkan volgend jaar bij ons gaat trainen en wij wensen hem alvast veel succes.

Team Algemeen