Vlak voor de eerste Coronagolf had de club al een nieuw vrijwilligersbeleid aangenomen op de Algemene Ledenvergadering.

Helaas moest e.e.a. diverse keren uitgesteld worden maar nu kunnen wij eindelijk wel aan de slag!

Het nieuwe vrijwilligersbeleid komt er simpelweg op neer dat iedereen wat gaat doen.

Dit kunnen wij beperkt houden tot een paar keer per seizoen en voor een korte tijd, afgestemd op de wedstrijden van uw kind of een
seniorenwedstrijd.

Het gaat altijd om ondersteunde taken, er is dus altijd een vaste vrijwilliger aanwezig.

Commissiekamer

Hier ontvang u coaches/trainers van de teams/elftallen die op ons complex spelen of maakt u limonade klaar voor in de rust.

Eventueel hulp bij uitzetten van veldje of opruimen daarvan.

Ruimtes netjes houden en toezicht daarop (bijv. kleedkamers).

Bardienst

Ondersteuning achter de bar met verkoop van koffie, thee en overige dranken en eten.

Bar netjes houden, eventueel bijvullen van producten.

Fluiten wedstrijdjes JO17 spelers

Voor de wedstrijden van JO11-J012 (is incl. meidenteam) is er een verenigingsscheidsrechter nodig.

Spelers van onze JO17 team(s) zullen per toerbeurt gevraagd worden om deze wedstrijden te fluiten.

Uiteraard krijgen zij van tevoren uitleg over de spelregels hiervoor.

Zonder vrijwilligers geen vereniging!

Namens de vrijwilligerscommissie,

Eric Portheine