Energie besparen – we hebben uw hulp nodig!
De hoge energieprijzen zijn ‘hot news’ en ook S.V. Ommoord betaalt inmiddels een fors hoger voorschot. In het nieuws komen ook al berichten dat sommige verenigingen het douchen na trainingen en/of wedstrijden gaan verbieden. Vooralsnog zullen wij het douchen gewoon blijven aanbieden, omdat wij het belangrijk vinden voor de hygiëne van onze spelers/speelsters.
De aangekondigde maatregelen op Prinsjesdag zullen weinig effect hebben voor onze vereniging.

We verzoeken u om ons te helpen onze rekening zo laag mogelijk te houden door:
–        Veldverlichting na gebruik direct uit te doen en niet onnodig te laten branden

De douchetijd per speler/speelster tot maximaal 3 minuten te beperken
Spreek elkaar hier svp ook op aan als je ziet dat er te lang gedoucht wordt of het licht onnodig wordt aangelaten, zo help je jouw club.

Daarnaast zal de verwarming in de kantine een graadje lager worden gezet dan u van ons gewend bent, zonder dat dit uiteraard een kille bedoening wordt.
Bij voorbaat dank voor uw hulp!

Team Algemeen